مــــــن

عکس من
روزنامه نگــــار، داستان نويس، بلـــــاگر، عكـــاس

۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

بیـــــست و نـــــهم

+ اینبار مطلب یکم طولــــانیه، یا تا تـــه بخونید یا خدافظ + فحش و کلمه دلبــــخواه زیــــــاد داره، مادر ترزا نشوید + از هیـــــچ خط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی یا ... پیروی نمی کنه پست اینبــــار + روی صحبتم همگانیه، به خود نگیریـــد، یا خیلی به خــــود بگیرید!

اول : تویی که دیروز باطوم و فرو کردی تــــو کـــ ـون اون جوونی که سرش و زیر انداخته بود و داشت می رفت، بعدشم فقط برگشت نگات کرد و بغض کرد و رفت و تو با بقیه کور کچلا خندیدین، بــــدون که بابات همسایه بغلیتونه، یعنی مادرت جنـــــ ـدس !
شمایی که دیروز مثه تخم جـــــن ریخته بودین تو خیابون و یکی یه دسته خر گرفته بودین دستتون بدونین که یه روز این دسته خر که دستتون بود، میره تو کـــــونتون. بعد اون روز شما میاید زار می زنید که این و از ماتحت ما در بیارید، اون وقت مام میگیم بـیــــــــلاخ !
تویی که دیروز 2 دستی خرخره منو چسبیدی و کت و کـــــولت و باز کرده بودی انگار که زیر بغلت ریده بودن، بدون که بچگیات تو شهرتون اون آخونده که بهت قرآن یاد می داد توی اون دالونک کــــ ـونت گذاشت و توام عقده ات زد بالا !
تویی که تیپت شبیه این دختر بازای تجاوزکار بود و یه کلاهخود گذاشته بودی سرت و ملت و مثه شـــــاف نگا می کردی بدون خواهر محترمتون و زیر پل خیلیا دیدن که خیلی کارا می کرده.
شمایی که دیروز رو موتور نشسته بودین و کــــلتاتون و کشیده بودین از قلاف بیرون، بدونین که یه روز یکی یه تیر تو مخـــــاتون جا خوش می کنه، پس پیش پیش به نه نــــه بابا بگید اون روز نیان بگن پسر من گل بود، بلبل بود، سنبل بود، دکتر بود.
شما ده/بیست نفری که امروز برای دفاع از اون دانشجوی بسیجی جاکــــش که زیر دست و پای ملت مُــرد اومده بودین تظاهرات و پلاکارتای مرگ بر فتنه گر و موسوی و کروبی و همسایه بغلی و مبارک و بن علی گرفته بودین دستتون بدونین، به تخــــم این نظامم حساب نمی شین، یه روز می فرستنتون بگــــا !
و در نهایت ملتی که دیروز اومدین و کتک خوردن دخترارو نگا کردین و فقط تو دلتون فحش دادین و مثه الم یزید واسادین سر جاتون بدونین، وقتی به دموکراسی و آزادی و اینا برسیم می خواین بیاید بگید ایــــول، مام تو این تظاهراتا بودیما، ما نظام و ساقط کردیما!

دوم: کیـــهان امروز تیتر زده بود 300/400 آشغال دیروز اغتشاش گری کردن و فتنه انگیزی را انداختن.
آخه کــــ ـون نشور چقد کــــ ـس خولی که واسه 300 نفر ایـــــــــــــن همه سگــــان ویژه و بسیجی و اُن و گــُـــ ـه میاری تو خیابون و پول می دی واست امنیت دست و پا کنن. چقد کــــ ـس مغزی که اینترنــــت و خط موبایل به گـــــا می دی، چقد گـــــاوی که وضعیت فوق العاده اعلام می کنی به همه نیرو انتظامیا، چقد خـــــری که به همه سرویس سیاسی روزنامه ها خبر دستوری فـــکس می کنی که فردا کارش کنن. چقد بی خایـــــه ای که واسه 300/400 نفر یه مجوز نمی دی که برن کیــــر بخورن که اِ عددی نیسیم بابا بیا بیخیال شیم.
بعدشم شما خط سیاسی و اعتقادی و همه چیتون اسلامی و علی/محمدیه. اما حرفای این امام و پیامبرتونو به تخـــــمتون هم که نمی گیریــد، می گی نه؟
+ امام علی توی نهج البلاغه می گه: با دشمن خونیت هم باید به ادب و احترام سخن بگویی. آنقدر که هر که شما را دید حقانیت و ادب را به نفع تو داند. حالا تو میای به دشمنت می گی آشغال و گوسفند و هر اَن دیگه ای...

سوم: من شخصا از تیتر و سرمقاله(تهران دیروز آرام بود) مدیر مسئول روزنامه تهران امروز معذرت می خوام. ایشون(آقای جمالی/خایــــه ماله نظام) با این سرمقاله اش امروز ریــــــد به فروش روزنامه. کل تحریریه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی اعتراض کردن و جواب ایشون این بود که هیچ جوابی نداد و روزنامه رو ترک کرد. اگه فردا از کار بی کار شدیم شما بدونید و آگاه باشید.
+ از دیروز هر چی خبر می نویسیم که انتقاد دولته به صورت قایمکی حذف می شه. یه مطلبی نوشته بودم که توش سیستم حمل و نقل هوایی کشور رو قهوه ای کرده بودم. اما به دستور آقای جمالی/خایــــه ماله نظام انگ خورد و به دلیل اختلال در تصمیمات دولت حذف شد.

چهارم: نمایندگان مجلس(همون نمایندگان مردم) امروز توی مجلس همگی بیانیه دادن که سران فتنه رو اعدام کنن. بعدشم بلاند شدن شعاد دادن مرگ بر فلان و بیسار و اینا. حالا از سه دید می شه این موضوع رو بیان کرد: 1- من شاشیـــــدم به ملتی که شما نماینده اونایی 2- من شاشیــــــدم به نماینده ای که ملت واسه خودش گذاشته اونجا 3- من شاشیــــدم به ملت و مجلس ! اختیار واسه شاشیدم به این سه گزینه دست شماس.

پنجم: آلبوم "یادگاری" سیاوش قمیشی خیلی به موقع اومد. اگه دیشب این آلبوم نمی اومد من ممکن بود دست به خیلی کارا بزنم. وقتی دانلود کردین در مقابل آهنگ "یادگاری" / "بی خیال" / "بن بست" سر تعظیم فرو بیارید تا رستگار شوید.
و در نهایت توصیف دیشب: چشای مونده به راهو، شب تنهایی ماهو، یه دل بی سر پناهو، من و خونه/ ساعتای غرقه خوابو، این من بی تو خرابو، یادت هرگز نمی مونه.


۶ نظر:

  1. اول از همه متاسف بابت فیلتر بلاگ اسپات.
    دو هیچ حکومتی مخالفان خودش رو یه چیزی بهتر از اراذل و اوباش نمی دونه حالا تو ایران وضعیت بدتر از سایر جاهاش چون قانون درست و حسابی نداریم.
    تو چند دهه ی اخیر به افرادی مجوز انتشار روزنامه داده شده که بقولی همشون خودی بودن پس انتظار مطالب ازاد رو نداشته باش که مجوز انتشار بگیره.
    مجلس که وضعیتش مشخص.بین این 290 نفر من به شخصه یه 4 5 نفری رو قب.ول دارم.بود مجلس با نبودش هیچ فرقی نداره.
    این فحش هایی که دادی یارانه ای که نبودن

    پاسخحذف
  2. خب الان كه فك ميكنم ازطرف اونا از خاشاك به آشغال رسيدن بسي تخمي تره!حداقل حجم بيشتري رو اشعال ميكنه! تازه مجلس فقط نماد آباژوري رو داره مه فقط روشنه. و حيف كه راحت نميشه بشاشم به چهار گزينه !‌ اما از يك آفتابه كمك بسيار ميگيرم.
    باشد كه ما نيز رستگار شويم

    پاسخحذف
  3. مدیون سیاوش
    و فدا !
    که دیشب آلبومش آمد !

    پاسخحذف
  4. آقا ي نارضيتي اينقد اعصابتو خورد نكن. موهات ميريزه كچل ميشي جون منيژ! ولي كلومتون بيب بارون بود كلي حال كرديم باهاش D:

    پاسخحذف