مــــــن

عکس من
روزنامه نگــــار، داستان نويس، بلـــــاگر، عكـــاس

۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

بیســـــت و هشــــتم

اگه شـــــما دکـــتر شریعتی و روشنفکر خوش سخن می بینی، حتــــــما باید احمدی نـــژاد و هم وطن پرست قــــدر قـــدرت بدونی ولـــــــا غیر !
یه روزی یه جایی(وبلاگ قبلیم) در مورد دکـــــــتر شریعتی اینچنین(کلیک) نوشتم. خواستم بگم دکـــــتر جان موضع ام هنوز هون شمشیر از رو بستنه، ولـــــــا غیر.
- نشستم نوشته های وب قبلیم و خوندم دیدم خیلی باحـــــال می نوشتما، دستم درد نکنه، دمم گرم...

به زیان کوچه و خیابون: شلوارای بنفش پاشونه، سیبیلشون پر و پیمون روشنفکریه، کتشون چهارخونه و یکم تنگه، موهاشون وزوزی و تخــــ ـمیکه، فریم عینکشون گنـــــده و گرده و مشــــکی، سر و ته اش و بزنی توی خیابون انقلاب گیرشون میاری، بعد با خودت می گی اینا تـــــه روشن فکریه، بیا کشور و بدیم دست اینا، بد باهاشون که حرف می زنی ایدئولوژیشون ذهنیت دکــــــتر شریعتیه، بزرگ مردشون دکــــــتر شریعتیه، سخن ورشون دکــــــتر شریعتیه، روشن فکرشون دکــــــتر شریعتیه و راه و رسم نظامشون هم علایق دکـــــتر شریعتیه. پس خواننده محترم، بـــــشاش به این روشن فکری و خیابون انقلاب و شلوار بنفش و ...

۱۴ نظر:

  1. تو چنین جامعه ای آدم ترجیح میده یه لمپن باشه تا یه روشنفکر چون به معنای واقعی ما روشنفکر نداریم.../

    پاسخحذف
  2. روشنفکری در ایران از ابتدا کج بنا بطوری که هیچ وقت متناسب با خواست و اراده ی اصلی مردم نبوده

    پاسخحذف
  3. این آقایی که باش دعوات شده رو ما نمیشناسیم ولی حکما یه هیزم تری بهت فروخته دیگه ! مرده شور این هیزم فروشای متفلبو ببرن که هرچی آتیشه سرخه اینا سیاه و بی خاصیت می کنن ! حالا شوما خیلی خودتو ناراحت نکن جیگر . کچل میشی !

    پاسخحذف
  4. منم خیلی از این گنده گوزی های شریعتی خوشم نمیاد! کلن باهاش حال نمی کنم!
    (یا یه چیزی افتادم:آقا با شورت گلی و ریش پروفسوری!)

    پاسخحذف
  5. شریعتی هم نوعی تفکر آخوندیسم داشت روشنفکریش به درد خودش میخورد!

    پاسخحذف
  6. راستي من تا بلاگي كه تو بلاگفا ساخته بودي ميخوندمت!‌ نميدونم چي شد كه ديگه گمت كردم !‌ خوبه كه سر زدي ! ممنون و با اجازه طبق معمول لينكت ميكنم

    پاسخحذف
  7. نظر قبليم فك كنم پوكيد! يا آه شريعتي منو گرفت‌ :)))

    اين حرف دل منم هست !‌موندم فقط چي جوري ميشه روشنفكر مذهبي بود؟!‌ اصا مذهب و با روشنفكري رابطه اي هست ؟!!!

    پاسخحذف
  8. شمشیر ما نیز واسه این بابا، از رو بستس!

    پاسخحذف
  9. آخ گفتی !!!! حرف دلمو زدی ! یعنی دلم می خواد خودمو جر بدم وقتی کتابای این مرتیکه رو تو دست مردم می بینم ! وقتی میگن تو چطور شریعتی و قبول نداری؟؟؟؟ روشن فکر قرن ! دلم می خواد تکه و پاره شون کنم !!!!!!!!!!!!
    آخه کافیه آدم اندازه یه نخود مغزه شو به ار بندازه تا بفهمه این آدم اصلا فکر نمی کرده تا بخواد روشن فکر باشه !!!!!!!

    پاسخحذف
  10. وقتی فریاد ماشینیزم می زد که آی ماشینیزم رو بگیرید
    از خودش نپرسید کدوم ماشین
    اصلن تو ایران چیزی به اسم ماشین داریم

    پاسخحذف
  11. باورم نميشه ! امروز اومدم باز كنم پيجتو ديدم فيلتر شده !‌به خودم گفتم عجب قدم نحسي داشتم من !

    پاسخحذف
  12. نبودن یک معنا می دهد
    و نتوانستن معنایی دیگر !

    پاسخحذف
  13. حرف هایی که شنیدم در باره ات
    و گفته هایت
    که بسی خیلی ها را عصبانی کرده بود ،
    باور نکرده بودم !
    اما حالا دارم فکر می کنم که انگار
    درست بود اند درباره ات !
    خیلی داری تند می روی !
    دارد بهم بر می خورد !
    پاک کن این را !

    پاسخحذف
  14. حرف هاتو با خودت نقض میشه کرد.آدم ها رو زلالی یا گل آلودی سراب شرط نمی بندن!اول اثبات کن که دلیلی واسه حرفات داری بعد ادعا کن!قبول ندارم حرفاتو

    پاسخحذف