مــــــن

عکس من
روزنامه نگــــار، داستان نويس، بلـــــاگر، عكـــاس

۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

بیــــست و چهــــارم

یکی بـــود یکی نبـــــــود، غیر از خدا خیلی های دیگـــه بودن که فعلا باهاشون کاری نــــداریم...
یه روز امام خمــــــینی در حالی که اخم هاش در هم بود و یه عده دورش نشسته بودن گفت: نگویــــید من، این من خـــــود شیطان است.
بعد چند نفری زدند زیر گریه، بعضی گفتند درست است درست است، چند نفری اضافه کردند تکبیـــــر...
خلاصه گذشت تا روزی امام یک سر از فرانس در بهشت زهرا فرود آمد و روی منبر رفت و با اخم هایی در هم با فریاد گفت: مــــــن دولت تعیین می کنم، مــــــن توی دهن آمریکا می زنم، مـــــن به پشتوانه ی این ملت دولت تعیین می کنم.
بعد حدود دویست نفر زیر گریه زدند، صد نفر صلوات فرستادند، باقی هم تکبــــیر گفتند.
بعد اینجوری شد که امـــام توی دلش گفت: عجب گـــــاوایی هستن، خوبه حالا قبلا بهشون گفته بودما.
و از آن روز به بعد همه چیز را به چـــــپ اش گرفت و پس شد آنچه که شد!

۱۴ نظر:

  1. والله چی بگم !من کلام شیطانه

    پاسخحذف
  2. غیر مستقیم خواسته بفهمونه این خمینی خود شیطان است. روش نشده بنده خدا!

    پاسخحذف
  3. همینه که هس !
    چه کا کنیم ؟


    ایشالا ماموریتت
    خوب پایان بگیره !

    ناراحتم !

    پاسخحذف
  4. مثل همیشه عالی ! و هنوز هم خرهایی هستند که وقتی دکی میاد شهرشون واسه کیلو کیلو نامه دادن از سر و کول هم بالا می رن !!!!! و این داستان ادامه دارد ...
    راستی میشه مطالب تون رو SHARE کرد آیا؟؟؟

    پاسخحذف
  5. تکبیر
    تکبیر
    هیهات
    تکبیر
    تکبیر
    مرگ .

    پاسخحذف
  6. خنگ الله .. بخاطر بستن دهان حزب روده .. فرمود .. « اقتصاد مال خر است «
    گاوالله ها .. نعره زدند .. « جان منی خمینی .. روح منی خمینی .. بت شكنی خمینی ..«

    پاسخحذف
  7. خيلي رندانه و ظريف بود...فعلا كه همون گاوا به مرشدشون اقتدا كردن و همون جوري خلق الله رو مي پيچونن هلو... آب هم از آب تكون نمي خوره

    پاسخحذف
  8. گاو مال يه ثانيه شونه جيگر ... اين جماعت باغ وحشه ... جون منيژ همه چي توش پيدا ميشه !

    پاسخحذف
  9. من شیفته ی این اتصال های کوتاه شمام
    از کجا به کجا وصل میکنیا
    دمت گرم

    پاسخحذف