مــــــن

عکس من
روزنامه نگــــار، داستان نويس، بلـــــاگر، عكـــاس

۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

ششم

چند روز پيش وزير فناوري اطلاعات و اينترنت و اين چيز ها در مصاحبه اي در جواب خبرنگاري كه گفته بود چرا كيفيت اينترنت در ايران پايين تر اما گران تر از كشورهاي ديگرست گفته بود؟ چــــي؟! اصلا اينطور نيست. ما رفتيم انگليس، هتل از ما 20 يـــورو پول اينترنت گرفت تازه، اصلا هم خوب نبود سرعتش.
اينكه پول هتل و خرد و خوراك جناب وزير به صورت دولتي از قبل پرداخت شده و جناب وزير اصلا در جريان هيچ هزينه اي قرار نمي گيرد و اينجا به صورت كامل دروغ گفته جدا، و جدا از اينكه اينترنت انگليس رو برده زير سوال(همين انگليسي كه داره مجتمع فناوري در مقابله با سيليكون ولـــــي آمريكا درست مي كنه). بايد گفت خــــــــوب اومدي و همه جا اينترنتـــش مزخرف و آشغاله، توام بايد اينترنتــــت مزخرف باشه؟ بابا حكومت امام زماني گفتن، رييس جمهور مقتدري گفتن، نبايد اينجوري باشه ديگه آخه وزير جـــــان...
حالا امروز مقاله اي توي قسمت فناوري اطلاعات روزنامه اي كه كار مي كنم نوشتم و به يك شكل نشون دادم كه انگليس كه هيچ، تركــــيه كه همين كنار دست ماست از نظر اينترنت يه دنيا از ما فاصله داره. اما خوب به اين دليل كه روزنامه ي ملت ما(روزنامه اي كه محل كار منه) جزو روزنامه هاي محافظه كاره نمي شد به جناب وزير بند كرد. اما خوب من تركيه رو به عنوان موضوع مقاله انتخاب كردم كه به شكلي بگم جناب وزير برو اون گوشه وايسا بشين پاشو برو فعلا!
تصوير مقاله رو مي تونيد از اينجا(كليك) ببينيد و بخونيد.
_____________________________
شخصي نويس: ديدم تا كسي اينجارو لينك نكرده و هنوز زياد برو بيايي نداره يه تغييراتي تو اسمش بدم. از اين پس اينجا رو به اسم "انجمــــــن نارضايتي" خواهيد خواند.

۵ نظر:

  1. سلام
    لینکت کردم
    اینترنت ایران که واقعن وضعش خرابه! بخ درد عمه ی وزیر می خوره

    پاسخحذف
  2. من نامم رو « باران» و آدرس اينترنتي رو كه barani_sanaz@yahoo.com باشه تايپ كردم اما نمي دونم چرا يه هشدار قرمز با زبوني كه من نمي فهمم داد و ارسال نشد ببخشيد كه من سواد كامپيوتري و اينترنتيم كمه مجبور ششدم با ناشناس ارسال كنم ميشه راهنمايي كنيد راستي آدرس وبم رو هم كه گذاشتم باز نشد.
    و اما
    گفتم كه در دروغگويي نامبر وانيم.
    اينها كه همه چيز رو از بيخ و بن دارند نابود مي كنند ترو خدا بذار لااقل به دار درخت و گل و بلبل نگاه كنيم گاهي !

    پاسخحذف
  3. ببین برادر من، ما با کسی دعوا نداریم ولی اینترنت ما فضاییه سرعتش!
    56 کیلوبایت بر ثانیه!!!
    ها؟ چیه؟ حسودیت شد؟!

    پاسخحذف
  4. پس کو بازی؟!
    گفتی ساندیس می دی که!
    ساندیس من و بده

    پاسخحذف
  5. آقا اشتباه شده بود!
    یکی دیگه قول ساندیس داده بود!

    پاسخحذف