مــــــن

عکس من
روزنامه نگــــار، داستان نويس، بلـــــاگر، عكـــاس

۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

نهـــــــم

اگر نمي دانستيد از اين پس بدانيد كه خبرگزاري فارس هم آنقدر ها بد نيست. گاهي مي تواند باعث خنده تان بشود، گاهي هم بدكي نيست براي گشت و دور زدن در اطراف دروغ هاي جديدي كه از كله گنده( از نظر سايز دور سر، نه مغز) بيرون مي ريزد.
در همين راستا من يك ايده ي داستان علمي تخيلي مطرح مي كنم، بعد شما به آن فكر كنيد، بعد ببينيد واقعا مي شود همچين چيزي ساخته شود روزي؟ يا اصلا مي شود همچين چيزي ساخت يا نه، يا اصلا فكر كنيد مي شود به حقيقت بپيوندد اين ايده يا نه ...

دوران جنگ است، جنگي سخت و آتشي الكترونيكي. كشوري كه در حال دفاع است از يك راه نا معلوم از آسيب رسيدن به مواضع اش جلوگيري مي كند. به اين شكل كه هواپيماي دشمن كه بســــــيار دور تر، در يك كشور ديگر هستند را دقيقا زماني كه موتورش روشن مي شود شناسايي مي كنند و پايگاهش را هدف قرار مي دهند. همين باعث زمين گيري دشمن شده. دستگاه كشور مدافع به اين صورت كار مي كند كه امواج مرتعش شده از موتور هواپيما را مي گيرد و اطلاعات هواپيما را پس مي دهد. يعني با صداي موتور دستگاه به كار مي افتد و قبل از اينكه هواپيما از آشيانه بيرون بيايد منهدم مي شود.

خوب ايده ي جالبيست نه؟ اما صبر كنيد، اصـــــلا تعجب نكنيد.اينجا(كليك) را ببينيد سپاه پاسداران ايران به اين فناوري رسيده. اين دستگاه را ساخته و تست اش هم كرده و الان آماده ي استفاده است. مثلا فرض كنيم كه آمريكا مي خواهد به ما حمله كند. مثلا از طريق پايگاه تركيه، يا عراق، يا اصلا از هر جاي ديگري تصميم دارد جــــت بفرستد روي سر ما. تا موتورش را روشن مي كند، صداي آن از تركيه( يا هر جاي ديگر..) به اين دستگاه مي رسد و اين دستگاه بوق بوق مي كند. بعد اين ها هم مي فهمند و زرت، قبل از اينكه جــــت بپرد مي تركانندش. اين(كليك) هم لينك كامل خبر !
خيلي خوب مي شود نه؟ اصلا ديگر هيچ كس دستش هم به ما نمي رسد. اصلا ما خيلي شاخ ايم. من كه خيالم حسابي راحت شد با اين خبري كه خواندم. اما خوب دوست دارم بدانم شما هم باورش كرديد اين اختراع را ؟ نه؟ چرا؟
به خدا مي شودها، خوب موتور جت صدايش خيلي زياد است ديگر، تا آن ور دنيا هم مي رود. كاري ندارد تشخيص اش...

۵ نظر:

  1. ای بسوزه چشم حسوووود :دی

    پاسخحذف
  2. جدي؟!!!!!!!
    خلقت خدا حالا يه وقت مثلاٌ اشتباهي اين دستگاه صداي گو.زيدن رئيس جمهور اسرائيل رو صداي روشن شدن موتور جت تشخيص نده طرف رو رو توي اون وضعيت بتركونن!

    پاسخحذف
  3. خوب فکر می کنی نمی شود؟؟؟؟؟؟ !!! در مملکت ما وقتی کلاهک هسته ای و سوخت و غیره اش را یک دختر سیزده ساله در زیر زمین خانه اش می سازد:d این که دیگه کاری نداره، با توکل به اهل بیت و شهدا و غیره ، می شود ، ببخشید شده .،مدارکش هم موجوده،لینک خبر رو هم که گذاشتی، خبرگزاری ها و بقیه سربازان گمنام هم که اصلا اهل خالی بندی و توهم نیستن، حالا ببین آقا بذار آمریکا حمله کنه می بینی اگه گرد جت هاشون هم به ما رسید ...:d

    پاسخحذف
  4. شما کلن نظرت راجع به خودت چیه ؟
    از نظر من تو هم نمیتونی وجود داشته باشی جناب.

    پاسخحذف
  5. شاید در آینده این اتفاق بیفته اما الان ایران توهم زده اونم به شدت !!!!!

    پاسخحذف