مــــــن

عکس من
روزنامه نگــــار، داستان نويس، بلـــــاگر، عكـــاس

۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

چهـــــــاردهم

در انگليس طرحي مبني بر 3 برابر كردن شهريه ي دانشگاه ها مطرح شد، از آن روز دانشجويان در دانشگاه و كوچه خيابان اعتراض كردند و زدند و شكستند و اعلاميه پخش كردند. وقتي دامنه ي بزن و بشكن هايشان به ادارات و بانك ها رسيد پليس حاضر شد تا از اين اماكن دفاع كند. پليس نه خوني از دماغ و سر و صورت كسي ريخت، نه كسي را كشت، نه كسي را برد...
حالا امروز بسيج دانشجويي جمهوري "اسلامي" ايران بيانيه اي صادر كرده كه حتما در (اينجا) بخوانيدش.
حالا تصاوير اعتراضات رو ببينيد، بعد دقت كنيد اصلا خون، يا بزن بكش مي بينيد. (اينجا)
اينكه دانشجويان انگليسي براي يك موضوعي به اين سادگي اجازه ي اينچنين اعتراض بزرگي را پيدا مي كنند و كسي توي سرشان نمي زند و سرشان را نمي شكند نشانه ي آزادي شان است.
به زبان كوچه و خياباني:حالا نمي دونم اين بسيج خواهر مادر ول اين وسط حرفش چيه؟ اصلا چجوري روش مي شه از اين اعلاميه ها و جيغ و هوار ا بزنه واسه آزادي و برخورد دموكراتيك و اين چيز ميزا.
خود مادر خيابونيت زدي دهن و زير و رو و جلو عقب دانشجو و معترض سبز و هيچكاره و همه كاره رو يكي كردي. اون موقع ياد بيانيه و حق بشريت و آزادي اعتراض نبودي؟ بعد مياي از دولت انگليس مي خواي احقاق حق دانشجو رو به جا بياره؟ دموكرات باشه؟
يه مش بِـــ چـــِه (اصفهونيا خوب ميدونن بِـ چِـــه يعني چي) جمع شدن بيانيه صادر كردن.
حروم زاده تو برو در باســـ ـن خودت و بيل بزن به جا ديگه فضولي نكن. برو ببين با ملت خودت چيكا كردي. اگه اينا دارن بكش واكش مي كنن با دانشجو تو زدي كشتيشون، ديگه هم از اين بيانيه ها صادر نكن كه تو خيابون ببينم مي زنم خواهر كوچيكت و با اجازه ي امام دسمالي مي كنم.*
( بريد توضيح المسائل قديمي امام خميني رو بخونيد تا متوجه ي موضوع بشيد)

۱ نظر: